Tisdag

Hade sov morgon till nio idag! Det var grymt skönt, haha fast va nära att komma försent ändå... Typiskt mig!
Vi började med matte som verkligen är mitt favo ämne kan inte tänka mig något bättre! Eller? Nja inget matte geni direkt..
Sen va det idrott något jag tycker är betydligt roligare! På lunchen gick jag och Sofia ner till henne. Följde även min dåliga vana att köpa thaimat, blir nämligen att jag alltid gör det på tisdagar typ.. Inte bra men dock så gott haha
Resten av dagen va tråkig och dryg.. Tycker det är bortkastad tid att vara inne när solen lyser ute!

Har percis ätit avocado och vindruvor, ska snart springa iväg till träning. Sen ska jag träffa Lydia, efter de måste jag plugga! Tycker inte om koletskretslopp.. Haha jag personligen tycker inte att jag kommer ha användning för det, men det är bara att få in det i skallen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0