Every Teardrop is a waterfall!

Lite dålig uppdatering, men har haft fullt upp! Har näligen börjat träna lite basket. Det är otroligt vad snabbt dagarna försvinner, hinner typ träna, äta och plugga efter nio är sängen min bästa vän, för då orkar jag knappt hålla ögonen öppna.
Nog om det..

Idag kan man inte göra något annat än att älska vädret! Jag och Sofia satt ute på lunchen och det var verkligen varmt, till och med fåglarna sjöng! Skolan är aldrig kul på måndagar när man är som tröttast. Dock fick jag tillbaka arbetet (ung konsument), där vi skrev om att flytta hemifrån och tog reda på vad det skulle kosta mm... Tyckte det gick bra, fick ett B.
Nu är det bara att börja plugga inför naturkunskaps provet på torsdag.

Har även lånat boken Cirkeln som jag ska se om jag orkar läsa haha.. Nej nu ska jag sätta mig på balkongen och sola lite innan det blir träning och gym med Madde!

Vill även säga att jag, Carl och mamma va i Gräsmark igår och firade farmor. Då passade jag på att gå till pappas grav, saknar honom så enormt mycket! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0