want to see the world

Summering av helgen:

Fredag: Åkte till Karlstad med klassen till klemner studio, där vi lyssnade på Linda som grundat hela företaget, efter gick jag och Sofia till Mitt i City och åt thaimat, inga fel!
Sen kom Carl och vi åkte för att kolla på en lägenhet, efter det fick det bli en tur på stan, fann en skinjacka och en kofta.
Fick även bli en tur till Carls farmor och farfar för att låna en släpkärra.




Denna skinjacka är jag mycket nöjd över!

Lördag: Jag och Carl åkte in vid 08:00 för att hjälpa mamma att köra saker till tippen, blev några vändor. När vi blev färdiga åkte vi och lämnade tillbaka släpkärran, fick även lite god mat!
Eftersom det var så fint värde så bestämde vi oss för att gå en tur på isen!
På kvällen gick vi till Ritz där de hade välgörenhetskonsert, kanske inte var min musik smak men de blev en bra kväll :)

Söndag: Vaknade av att solen lyste! Underbart, dock var klockan inte så mycket men det var ingen idé att försöka somna om. När Carl vaknade bestämde vi oss för att åka ut och pimpla haha. eftersom jag aldrig gjort det så såg jag ut som ett levade frågetecken när vi väl va ute på isen, men jag fick i alla fall fisk! Efter att ha lyckats ha i sönder ett spö haha. Dock brakade & lät isen så tyckte inte att det kändes så trevligt att vara där. Trots att de va typ 30 cm tjock..
Men när vi kom hem blev det en tur till Rävön, vi gick en bra bit och kan inte säga något annat än att de va väldigt skönt! Det enda som saknades var grillkorv och varm choklad.

Måndag: Idag har jag hjälpt mamma att städa och packa ihop grejer hos mormor.. Sen drog jag hem för att plugga.. Känns lite b att göra det på lovet men måste man så måste man. När mamma kom åkte vi och hyrde film sen fick det bli mat. Och nu sitter vi här och myser med färska jordgubbar och film.




Kommentarer
Postat av: hanna

vart köpte du skinnjackan ? jag bor nämligen i karlstad och undrar hur jag kan ha missat att de säljer jofama där ? tacksam för svar!

2012-02-28 @ 13:52:05
Postat av: Amanda

Sv; Jag köpte den på Sand i mitt i city! :)

2012-02-28 @ 21:02:32
URL: http://amandaolzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0