Playing With Fire...

Idag har jag hjälpt mamma att göra det sista hos mormor, det känns så jävla jobbigt att va där.. Saknar henne verkligen, min solstråle, det kändes ännu jobbigare att låsa dörren och veta att jag aldrig ska tillbaka dit! :(

Sen kom farmor och farfar, fick massa goda kakor av farmor! Även de hjälpte till att köra saker från mormor, vi åkte även och köpte mat på Mc Donalds haha farmor är rolig hon, "nej nu är jag trött på pizza! det får bli mc donalds" säger hon.

Nu sitter jag med pop corn framför tv:n IGEN.. haha känns som att det är en rutin att sätta sig vid tv:n kl 20:00 varje dag..

Sitter även med ricinolja i håret, plus att det får bli en natt inpackning. Tror även att det är dags att klippa mig igen...

Saknar min Carl! ♥

 

Jag, Carl och mina bröder i somras. saknar dom grymt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0