Onsdag!

Idag kom den! Äntligen..

Dagen har varit händelserik, först skolan sen åkte jag och mamma ner till coop för att hämta min dator! :D När jag kom hem och installerat klart den så ringde Lydia, och frågade om jag skulle med och träna. Kände ju att det kanske är dags nu att börja. Saknar basketen enormt mycket! En gemensam sport är mycket roligare än att träna ensam, så saknar alla goa människor man tränade med!

Efter vi hade tränat så gick vi till konsum och köpte nyttigheter! haha dock bakade jag kladdkaka när jag kom hem. Fast den är till Carl! :) Som kommer hem i morgon, saknar mitt lilla hjärta.

En snabb notis bara: JAG känner MIG som en KÄRRING! Haha har så JÄ**A ont i ryggen, kan knappt böja mig ner och när jag spänner ryggen så aa.. Vi ska inte ens prata om det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0